[Tajfutas] sportorvosi

Szabó László lacoqa at t-online.hu
2013. Jan. 10., Cs, 19:37:47 CET

én szerintem a mai világban az "idősebbek" számára fölösleges a sportorvosi.Ha valaki (márpedig biztosan sokan vagyunk) rendszeresen jár a háziorvosához,akkor messze jobb véleményt tud mondani,mint egy idegen sportorvos.Gyakorlatilag minden vizsgálatot megcsinálnak ami kell a versenyzéshez.

Üdv       lujipapa

Így igaz!

3 hete voltam jogsit csináltatni – rákérdeztem a belgyógyásztól a sportorvosira EKG közben – a válasz:

de azért ilyen hidegben kösse be sállal a nyakát! Sőt a  hideg sört sem javasolta Lujókám!

szabó laci