[Tajfutas] fókuszpont

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2013. Feb. 28., Cs, 17:50:40 CET

puffy a terkep is ocadban van amin elozoleg ket lilat definiisz, egYiket a
feket ala, a masikat fele, fele, es ugyanezt a palyankent kimentett ocad
allomanyokba, majd ezeket egyessevel behivni az ocad alapterkepbe. ezt
csinaltad;-). azota ezt a legujabb ocad allitolag megcsinalja, jo penzert
gondolom, mm