[Tajfutas] fókuszpont

Vajda Zsolt Tamas matri at freemail.hu
2013. Feb. 28., Cs, 16:57:06 CET

Na persze, hogy jó példa a VB, de neki ocadben kell! Csak reflexből, kimented a pályát (minden pályát), aláteszed a másik térképet jpegben rá a pályát, ahol a kör liláját alárendelődik, a térképi feketének, a fokuszpontot meg fölé, vagy valami hasonló, és végül mindezt kimented pdf-be hogy küldhesd a nyomdába! :) Csak annyira egyszerű, hogy már elfelejtettem nyár óta, pedig kb 6-800 pályát mentettem ki így 3 nap alatt! Üdv: Puffy