[Tajfutas] fókuszpont

Szabó László lacoqa at t-online.hu
2013. Feb. 28., Cs, 13:12:37 CET

Igen, tajbringaban be lett vezetve par eve a "fokusz pont", ami a pont pontos helyet mutatja.

Erdekessege, hogy a bringas igenyeknek megfeleloen (a pontok altalaban uton vannak), a karika a fekete alatt van, a pont a fekete felett.

Sprintnel nagyon hasznos lehet, mert egyszerubben, hajtogatas nelkul, lathato, hogy a pont pl melyik oldalan van a falnak. Arra kell csak vigyazni, hogy pontszeru objektumnal le kell venni a fokusz pontot, mert kitakarhatja magat az objektumot.

Sun  Láthatnánk egy példát? Hogyan megvalósítani az OCAD-ban?Én eddig azzal az ősi módszerrel éltem, hogy egy kicsit csaltam a kör közepével, hogy egyértelműen látszódjon a fal, kerítés stb. melyik oldalán található a pont.  szabó laci