[Tajfutas] Holnap estig nevezhetsz alapáron a 2013. évi Homokháti Maccabi Kupára!

Paskuj Matyas paskuj at maccabi.hu
2013. Feb. 28., Cs, 08:13:17 CET

Sziasztok!

Holnap estig nevezhetsz alapáron a 2013. évi Homokháti Maccabi Kupára!

A nevezési határidő: 2013. március 1. Már csak 1 nap!

Változatos, érdekes, részletgazdag terep, 3 nap alatt 4 rajthoz állási lehetőség (1 éjszakai, 1 középtáv WRE, 1 váltó és 1 normáltáv), labirintus, szombat este tájfutó buli és Húsvéti vacsora, 3 NAPOS INGYENES FÜRDŐBELÉPŐ!

Reményeink szerint emeli a verseny színvonalát az is, hogy március 29-én szombaton délelőtt megrendezésre kerülő középtávú verseny egyben Világranglista futam is lesz, mely idevonzza a nemzetközi élmezőnyt. Ezért ennek a versenynek külön pénz díjazása lesz! (I. hely 150 euro, II. hely 100 euro, III. hely 50 euro)

És még mindig a családoknál maradva, egy meglepetéssel is készülünk. Ez a verseny lesz a nyitó eseménye a 2013-ban meghirdetésre kerülő "Családok éve a tájfutásban" programnak.

A nevezési határidő 2013. március 1!

Érdemes megtekinteni a verseny honlapját és nevezni mielőbb az entryben.
A verseny rendezősége és a  vendégszerető mórahalmiak sok szeretettel várnak benneteket!

Paskuj Mátyás
a szervezőbizottság elnöke
http://www.tajfutas.maccabi.hu/index.php/hu/maccabi-kupa-2013
paskuj at maccabi.hu