[Tajfutas] HOB kísérőverseny részletek?

Máthé Fanni mathefanni at googlemail.com
2013. Feb. 27., Sze, 20:14:40 CET

Köszi Janó!

Én szimplán a HOB kiírását olvasva láttam, hogy van nem bajnoki kategória
is, de ott semmi rávonatkozó információt nem találtam. (Lehet, hogy egy
hozzám hasonló halandónak még egy link hiányzik onnan, ami átvisz a
kísérőverseny oldalára, ha már külön van, de lehet , hogy akkor a HOB
kiírásba nem írtam volna bele a nem bajnoki kategóriákat sem.)

Az MTFSZ-en lévő kiírásból viszont azt látom, hogy február 22. (volt) és
március 11. a nevezési határidők, március 3. csak a HOB-ra. (Ezzel szemben
Janó március 3-at következtetett ki.)

Persze, egyszerűbb lenne a dolgom, ha a HOB-on indulnék (de nemJ), de miért
ilyen keresztbe-kasul lehet a kísérőverseny infókhoz jutni, azt nem értem.

Fanni