[Tajfutas] HOB, szállás,

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2013. Feb. 27., Sze, 12:38:49 CET

Sziasztok!
Én az elmúlt évig rendszeresen látogattam a Kelet-magyar versenyeket. Ma már nem teszem.
Nyírbátorban mindkettő helyen foglaltam korábban már kollégiumi szállást.

Sajnos, különféle okok miatt az egyik, rendezők által kiajánlott kollégiumban, még nem sikerült gondtalanul eltöltenem egy éjszakát sem.
Ez nem a rendezők, a nagyon kedves kollégiumi vendégfogadók miatt történt, hanem általában a szobatársak, szomszédtársak miatt,
hiszen volt amikor a legalább 6--8- ágyas nyitott terű szobákat adtak ott  éjfélig még ezt kövtően sem igen csitultak el beszélgetések, vihorászások stb..., de máskor a kisebb befogadóképességű, talán 2-4 fős, egy bejáratról kétfelé nyíló valódi magyar építésű papírfalú kollégiumi szobákban a szomszédtársi mulatozásokat nem túl jól viselve reggelre kialvatlan maradt az ember.
S mindezért 250 km-t utaztam, csak oda..............

Szóval egyértek Sárikával, azért 2000 Ft-ot nem fizetek, hogy másnap kialvatlanul ébredve botorkáljak el a versenyre.
Ettől már valamivel jobb megoldás a hajnali gkv indulás, inkább az autópályadíjra menjen el pénz.

Hoppá! Most vettem észre!.
Ez itt, most nem a reklám helye, de Budapesten és itt a lakókörnyezetemben találtam is a HOB másnapján egy jóval költségkímélőbb (mármint számomra a terep közelsége miatt az ) regionális SALGÓ Kupa tájékozódási futóversenyt. Bár ez csak az OB-t követő nap, vasárnap lesz, de én, lehet, inkább én ezt a rendezvényt választom.

Azért sok sikert a HOB részvevőinek.

Szép Napot Mindenkinek.
Popey