[Tajfutas] [Silvanus] SZJA 1 %

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2013. Feb. 25., H, 15:09:32 CET

Pisti,

Az egyéni vállalkozók 1 % szempontjából egy szűk réteg, és mivel ők
pénzügyileg járatosabbak, szinte biztosan meg is van, hogy kinek adják.

Ami a széles tömegeket érinti, az a magánszemélyek május 20.-ai bevallási
határideje. Ha tudtok kifelé kampányolni, azt már most el lehet kezdeni!

Ez tipikusan az a téma, amiben bármelyik tag aktív lehet bármiféle vezetői
hozzájárulás nélkül. Még az adószámot is bárki meg tudja nézni anélkül, hogy
megírnám, mert a civil szervezetek adatai nyilvánosak a NAV és az Országos
Bírói Hivatal honlapján. A szám nem fog változni a név- és székhelyváltás
ellenére sem.

Csak a tagság kezdeményezőkészsége, energiája viheti előre az egyesületet,
én egyre távolabb szeretném vinni a klubot az egyszemélyes irányítástól.
(Az önkéntes munkában neked már így is nagy érdemeid vannak az eseményeken
való rendszeres felvezetéssel/bontással.)

Üdv,
Skuló Marci