[Tajfutas] Rajtóra

Erdélyi Tibor etibor1 at gmail.com
2013. Feb. 25., H, 08:25:11 CET

Sziasztok!

Egy sima lap-top is megteszi, csak árnyékolást kell készíteni, hogy
látszódjon napsütésben is. Ha van áram (esetleg aggregátorról) akkor
bármilyen nagy monitort hozzá lehet még kapcsolni.
A netről sokféle óra program letölthető, én pl. a big feree
clock-ot<http://www.contactplus.com/products/freestuff/bigfreeclock.htm>használom.
Minden indulási időhöz akár különböző hang is rögzíthető, sőt ha
akarod a háttérképnek mondjuk az éppen induló versenyző képe is betehető. A
rajtlistát felolvastathatod egy felolvasó
programmal<http://www.kalkulus.hu/blogs.4981.SpeakBoard+%E2%80%93+a+magyarul+besz%C3%A9l%C5%91+sz%C3%A1m%C3%ADt%C3%B3g%C3%A9p>,
hogy ne kelljen neked.
De vannak ennél többet tudók is, pl.  poverpointtal összekötve bármilyen
felirat (mondjuk az éppen rajtoló meg felkészülő versenyzők adatai) illetve
hang és kép köthető akár minden perchez különböző.