[Tajfutas] Mátra kupa 1965 Sástó?

Vida Istvan vipisti at vipmail.hu
2013. Feb. 24., V, 17:27:41 CET

  Sziasztok! Nálam 1965 Mátra kupa  PARÁD Mi IF II -ben indutam /1x2 fős/ Tohonya  15 éves!/Tóth Tamás 1966 IFI BAJNOKA//  volt a társam.  36 csapat!!! Táv: 9850 m Szint:700  Ep.:8  Időnk/ GYŐZTES!/:78:30 Sajnos más nincs feljegyezve! Ha jól emlékszem, azéert kellet jót futnom, hogy attól kezdve a FELNŐTT mezőnyben indulhassak! Valószínüleg több Vörösmarty-s csapat is volt. Nekem ezt megelőző versenynyem ,(első FFA I !) a MAZURA éjszakai volt Ózdon ahol a gólyabálom egész jól sikerült. Itt is le kellett győzni a tübbieket!! AZ EGYESÜLET "első" csapatába bejutásáért óriási harc volt!   Remélem KisDÜ2 egyszer felrakja a NET-re az Imre bácsi értesítőit, melyben értékeli a versenyt, versenyzőket. Kis részlet megtalálható belőle a Boxi  NOV. 7.-es könyvében. Üdv. Pisti (1964 volt Mátraf.-Sástó!  Ifit akkor a Sasvári Csabával nyertük 102:50! (ez a Károly-kilátó oldalon volt) -- Eredeti üzenet -- Feladó: Zentai József <jozsef.zentai at gmail.com> Címzett: Tájfutás lista <tajfutas at lazarus.elte.hu> Elküldve: 2013. február 24. 8:24 Tárgy : [Tajfutas] Mátra kupa 1965 Sástó?   Sziasztok!   1965-ben még az Magyar Természetbarát Szövetség  égisze alatt ment a tájékozódási futó versenyek lebonyolítása.   Van a birtokomban egy eredeti fotózott  „Nyugati Mátra Cupa” 1965 versenypályás térkép, eddig azt hittem, ebben az évben, ez az egy Mátra kupa lett lebonyolítva, de most egy korabeli fotóhoz jutva, ez egy kis zavart jelent számomra. A fotó ugyanis a Sástói célban lévő Campingben készült az eredményközlő cetlik mellett.(kérésre megküldöm) Mivel e fotón a magyarok mellett ott vannak a szlovák-kassai tájékozódási futók is, elképzelhető a fotó hátoldalán szereplő felirat-bár nem hiszem-, téves lehet, ennek a tájékozódási futó versenynek más lehetett a neve?! Nem tudom?! De akkor, ki tudja?  Ismerek néhány korhű fotózott Sástó és környéke versenytérképet, de azon egyiken sincs célként a sástói camping megjelölve. Vajon milyen nevű rendezvényt takarhat a megörökített vszínűleg nyári csoportfotó.  Ráadásul egy olyan másik parádfürdői versenyt -Mátra kupa-is lejegyeztek 1965-re a sportág krónikásai, ahol a cél már lent van a régi gyermeküdülő mellett (ma százcsillagos wellnes)   Szép Napot! Popey  _______________________________________________Tajfutas mailing listTajfutas at lazarus.elte.huhttp://lazarus.elte.hu/cgi-bin/mailman/listinfo/tajfutas