[Tajfutas] Rövidtávú és Váltó Sítájfutó Országos Bajnokság 2013.02.24. vasárnap

Kiácz Bence bence.kiacz at bcdtravel.hu
2013. Feb. 18., H, 12:33:11 CET

Sziasztok!

Szivák Ildi kérésére továbbítom a lenti kiírást. Jelenleg 40-50cm hó van Galyán és az előrejelzés szerint ez ki is tart hétvégéig, így mindenkit szeretettel várnak, nevezzetek!

Rövidtávú és Váltó Sítájfutó Országos Bajnokság 2013

Versenykiírás

Galyatető

Rendezo: az MTFSZ és a Veszprémi Bridzs és Tájékozódási SE

Elnök: Szivák Ildikó

Pályakitüző: Déry Attila és Szivák Ildikó

Titkár: Hites Viktor

Helyszín: Mátra, Galyatető, Galyai-fennsík

Versenyközpont: Mátra, Galyatető, Biathlon-Centrum

Program:

2012. február 24. vasárnap, Rövidtávú OB rajt: 10:00, Váltó OB 14:00

Kategóriák:

Rövidtávú OB: F18, F21, F35, F50, N18, N21, N35, Nyílt

Váltó OB: -FN18; FN21; FN 80, FN 100, FN 120, Nyílt Mix (A váltók 2-2 fősek.)

Amennyiben egy meghirdetésre nem került, de a szabályzatban szereplő korosztályos kategóriába legalább 5 fo vagy váltó nevezése érkezik be, a rendezőség külön értékeli az adott korosztályt!

Nevezési díj: egyéni: 2000 Ft/futam/fő; -18: 1500 Ft/futam/fő, nyílt: 1000 Ft/futam/fő;

                          váltó: 3500 Ft/váltó

A helyszínen: 2500.-Ft/futam/fő, nyílt 1000.-Ft/futam/fő, váltó: 4000Ft/váltó

Nevezési cím: e-mail: ildiko.szivak at gmail.com

Nevezéskor kérjük megadni: egyesület neve, versenyző neve, születési éve, kategória

(versenyszámonként), SI dugóka száma (amennyiben van)

Nevezési határidő: 2012. február 21., csütörtök

Térkép: váltó: méretarány 1:10 000, alapszintköz 5 méter; sprint: méretarány 1:7500, alapszintköz 5 méter; 2013-ban felülvizsgált speciális sítájfutó térkép.

Nyomhálózat: 95%.ban motoros szánnal kerül lefektetésre a verseny előtti napokban, de helyenként kb 5 %-ban előfordulhat, hogy a keskeny pontozott nyom, nem szánnal, hanem sífutó léccel kijárt!

Díjazás: Az első három helyezettek éremdíjazásban részesülnek, az országos bajnokságokon a győztesek védik egy évig a magyar bajnoki címet.

Pontérintés: SPORTident rendszer, SI dugókák a helyszínen bérelhetők 200 Ft/futam áron (elvesztés esetén 11 500 Ft pótdíj)

Egyebek:

- A verseny nyílt, bárki részt vehet rajta, ugyanakkor mindenki saját felelősségére indul!

- A versenyen minden beérkező versenyző frissítőt kap.

- A célban minden elindult versenyző köteles lejelentkezni.