[Tajfutas] ...

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2013. Feb. 15., P, 12:13:56 CET

Sziasztok!

Az MTFSz jogdíj jelenleg csak 10+8 %, plusz 2000 Ft/futam.
De örülök, ha ezek szerint a klubok elfogadnának lényegesen nagyobbat is,
mert egyetértek a Boxi által írottakkal.

Konkrétan a Maccabi Kupán pedig anyagilag aligha megtérülő, hogy kifizet a
klub 250 EUR WRE-jogdíjat az IOF-nek és 600 EUR pénzdíjat néhány elit
versenyzőért.
Viszont én sem szeretem az email- és szórólap-áradatot. Meg még sokat
lehetne ragozni az MCB versenyeinek pozitív és negatív oldalát, mert
szerintem mindkettőből bőven van. Majd esetleg a 23.-ai szakmai napon.

Üdv,
Skuló Marci