[Tajfutas] Versenybírói szabályzat - nyilvántartás ?

Felföldi Károly fkarcsi at invitel.hu
2013. Feb. 13., Sze, 14:43:20 CET

Kelemen János írta:

> A kérdésem az lenne, hogy ezen funkciók betöltéséről, hogyan kap
> információt az MTFSZ Versenybizottsága, mert a jegyzőkönyvben nem
> szerepel ilyen rublika vagy felsorolási lehetőség és a kiírás vagy
> értesítő sem tér ki sok esetben ezen funkcionárusok nevesítésére (pl.
> helyi RR verseny, ahol még sok esetben a verseny reggelén sem tudják
> ki lesz a rajtban :)))?

Szia!
Én már évek óta azt sulykolom a versenyrendező szakosztályainknak, hogy
a verseny rendezőgárdájában levő összes vizsgázott versenybírót fel kell
sorolni a Kiírásban vagy a Versenyértesítőben, hogy aktív státuszuk ne
vesszen el! És nem volt tiltva, mennyi elnökhelyettes lehet egy
versenyen, vagy pályakitűző! Most kibővült a lehetőségek köre,
valószínűleg a Versenybizottság a Versenyjegyzőkönyv nyomtatványt is
áttervezi, hogy ezen funkciók is belekerülhessenek.