[Tajfutas] honlapok

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2013. Feb. 8., P, 10:09:50 CET

Márpedig a szövetségek nem bírják az idén már 220-nál is több
rangsoroló futam adminisztrációját, ezért minden rendezőnek magának
kell feltöltenie a versenyei adatait, és ő felel a helyességéért.
Nálam is ugyanez történik egyébként az adott versenyek esetében, de
nincs túl nagy jelentősége, mert a kiírások fel is vannak töltve az
MTFSz-honlapra.

Üdv,
Skuló Marci