[Tajfutas] honlapok

Marosffy Dániel marosffy at interface.hu
2013. Feb. 8., P, 10:08:52 CET

Ez a dilettáns admin történetesen én voltam. Ha megnézed, a link
tökéletes (böngésző alul kiírja):

http://www.tipotke.hu/tipo2013

Valószínűleg ott van átirányítva a btfsz.hu-ra, de hogy ez miért jó, azt
a tipósokkal tárgyald le. (Némi támpontot adhat a www.tipotke.hu, ahol
explicit bevallják, hogy fejlesztés alatt van a honlapjuk.)

Remélem, nem érte visszafordíthatatlan kár a nemzetgazdaságot az így
kieső munkaidőd miatt. Már csak ez hiányozna nekünk ezekben a nehéz időkben.

D.