[Tajfutas] versenybírói képzések

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2013. Feb. 4., H, 11:15:31 CET

Sziasztok,
Skulótól megkaptam az alábbi linket, ami a hatályos versenybírói
szabályzatot tartalmazza: friss, meleg, valszeg többen, így én sem olvastam
még.
http://www.mtfsz.hu/index.php?option=com_docman&task=doc_download&gid=595&Itemid=547

Értelmezési kérdéseim lennének:
Alapfokú megfelel automatice a régi III. o
Középfokú megfelel automatice a régi II.o
és az Országos megfelel automatice a régi I. o. minősítésnek?

Középfokú versenybírónak az 1.3 pont alapján lehetséges, hogy a megyei és
országos továbbképzésen is részt kell vennie, ha a két szerv azonos évben
írja ki kötelező jelleggel?
Mikor lesz az első "kötelező" országos versenybírói továbbképzés?
A szakágak 2. pontban említett képzési és vizsgafeltételei hol tekinthetők
meg?
Amúgy jó a szabályzat! (4. melléklet is versenyképes díjakat tartalmaz)

Üdv,
HN
"A gyakorlat teszi a mestert."