[Tajfutas] Térkép jog

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2013. Dec. 31., K, 08:27:57 CET

Sziasztok !

Én, csak az nem tudom, hogy a lenti paragrafusokat miért értelmezik másként  pl.Nógrádban- Tolnában vagy Békésben (csak példafelsorolás)

Egyébként, idén én is belefutottam (már nem először) ilyen térképes jogtiprásba.
Tudom, nem ildomos széllel szemben pisilni(főként nem vidéken), de én, még is megtettem.
(Maximális köszönet dr. Cenner Tibor sporttársunk ez ügyben való segítségének.)

A lipi-lopo cég vezetője a langyosan folyó térképes ügyemben, mit folyó, inkáb pangó, kiszáradó, mint amikor az ISOM 313/303 helyett az időjárás megváltozása miatt már inkább a 116/115 -t kell alkalmazni a tájékozódási futó térkép terepi munkálatainál, amolyan peren kívüli egyességet ajánlott. Ez is, három hónapig húzodott,de az elém tett kis papírlapocskán leírt összeg megfelelt az elképzelésemnek, így elfogadtam az egyességet.

Tegnap, hivatalos voltam egy év végi sportos témájú városvezetői értékelésre..., ott mi mást (no, azért a HUFEZE, Hál Istennek kapott pénzjutalmat is) mint egy szépen kivetelezett képes falinaptárat kaptunk. Megnéztem a kiadót ua. volt mint a felhasznált térkép kiadója.
....Ott volt az eseményem a kiadó kft vezető is. Szót is váltottunk, nem én, ő hozta szóba a régi dolgot. Elmondta, hogy tőle a nagy világi eseményre megrendelt térképkiadványt még a mai napig nem fizették ki a számára.  Ennyi...

A lényeg, ha vki úgy érzi, hogy tényleg (térképügyben)meglopták, kár- sár, a lelkivilágába való gázolás érte, szerintem a fentieket is megfontolva vágjon bele az őt sértő dolgok rendezésébe.

Kérdés:  Egy térképműnél, több személy terepi munkálatai során miért és kiért, felel térképfelelős?!

Szép Napot!
Popey

............Ja, bocsi, nincs több lap a határidőnaplómban, akkor hát minden Kedves Listagnak az összes tájékozódási futó sportban érintettnek: BUÉK!