[Tajfutas] tájfutó arcok

Mathe Istvan mathepista at gmail.com
2013. Dec. 28., Szo, 22:45:44 CET

Noha csak 2014. március 15-én lép életbe az új szabályozás, eddig is
tilos volt visszaélni a képekkel.A szabályok szerint tömeg vagy
sportrendezvényen készült fotókat lehet használni ezután is,
engedély csak a személyes  indíttatásu képekhez kell. pl. a váltó
tömegrajtjához nem kell engedély,  de ha az indítóbíró bal kezében a
rajteszközt szorongatja , a jobbal meg vakarja a ...,akkor azt nem kéne
fotózni  ill. megjelentetni.
Személy szerint én jövőre is közzéteszem a néhány ezer fotómat. Ha van
1-2 sportoló, akinek ez nem tetszik az szóljon előre, de eddig mindenki
örömmel vette.

Most terveztem egy  tájfutó versenynaptárt képekkel, azért elküldöm a
klubvezetőknek, hogy van -e ellenük kifogás, de szerintem aki
belekerült, az inkább húzza ki magát, hogy szerepel az első ilyen
kiadványban.

Máthé Pista