[Tajfutas] tájfutó arcok

Bozán György bozan.gyorgy at gmail.com
2013. Dec. 28., Szo, 21:47:00 CET

A Tájfutó arcok szerzője névtelenül is kiérdemelte a "Tájfutó szív"
elismerést!
Ez a kezdeményezés segített közelebb hozni egymáshoz minden tájfutót,
akik esetleg ismeretlenként futottak, szurkoltak, parkoltak egymás
mellett a versenyeken.
Köszönet a szerző minden eddigi erőfeszítéséért, amit a hazai tájfutás
ügyének előmozdításáért itthon és külföldön tett.

Legyen mindannyiunk kezdeményezése, hogy összegyűjtjük klubjainkban,
esetleg tágabb környezetünkben sporttársaink hozzájárulását (és
fényképét), hogy a tájfutók arcai ismét felkerüljenek az MTFSz honlapra!
Boxi