[Tajfutas] tájfutó arcok

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2013. Dec. 28., Szo, 20:01:38 CET

Sziasztok!

Olykor én is eljátszottam a felismeros játékkal... Jó idotöltés volt!

100 db véletlenszerunél, általában 75 % (!) felül nyomattam az eltalált neveket.(hiába no, a fránya fiatalok, azért egyre jobban, megfogtak...) A maximum 100/89 volt!
Vajon a mai szpíkerek ezen felismeros játékon, miként teljesítenének!

Biztos volt, aki jobb eredményeket produkált a játékban tolem, dehát nem túlzottam visszaemlegetve idei egy-ketto ob-t, az egyik legjobb kiemelt rangsoroló befejezo napját, nem túlzottam jól állunk ezen téren...., pedig a monitoron már eléggé gyorsan megjelenik a versenyzok eredménye, mégis baki-baki hátán.

Szóval a Tájfutóarcok a felismerésén túl, más irányú ismerettséget is adtak sportágnak, a sportág iránt érdeklodoknek. (lásd elhunyt sportolóinkról összegyujtött megemlékezo írásokat)

A fotóközlésbe van némi igazság, de ez így, csak egy duma.

Szóval, más sportágak versenykiírásaiban már találtam olyan leírást, hogy aki részt vesz a rendezvényen, az hozzájárul a képi rögzítéshez, avagy írott sajtóban nevének felhasználásához.

Negyven évi sportos sajtózás során egyetlen egy esetben, Ipolyerdo Rt., "Diósjenoi Hegyifutó-Félmaraton" vagy mi a fene... szóltak, hogy csak a személyiségi jogok betartásával tudják számomra megküldeni(sajtó részére) a teljes eredménylistát?!

Köszönöm a szerzonek az eddigi munkáját és kiváncsian várom az új folytatást.

Szép Estét!
Popey