[Tajfutas] befejezés

Tajfuto-Arcok Tajfuto-Arcok tajfutoarcok at gmail.com
2013. Dec. 28., Szo, 18:48:09 CET

A képeket, illetve az alkalmazást én töröltem le, nem az MTFSZ
rendszergazdái kezdeményezték.
A hozzáférésem megszűnt, így ha akarnám sem tudnám visszatenni a képeket.
Az alapvető ok a 2014. I. 1-től érvényes polgári törvénykönyv:
*2:48. § *"Képmás vagy hangfelvétel elkészítéséhez és felhasználásához az
érintett személy hozzájárulása szükséges."
Nem akartam ezzel az alkalmazással az MTFSZ-t kellemetlen helyzetbe hozni.
További ok, hogy elfogyott a motivációim. Főleg a fiatal versenyzőknél
lenne fontos a képek lecserélése, az idősebbek talán még örültek is, hogy
az ő képeik nem frissültek már évek óta.

--

A szerző