[Tajfutas] informatika

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2013. Dec. 24., K, 16:47:07 CET

http://www.gustavbergman.se/doma/show_map.php?user=Gustav&map=1587&lang=hu
  ----- Original Message -----
  From: Tóth Károly
  To: tajfutas at lazarus.elte.hu
  Sent: Tuesday, December 24, 2013 3:35 PM
  Subject: [Tajfutas] informatika

  Sziasztok !

  Már régóta gondolok rá, hogy jó lenne létrehozni egy saját  tájfutó verseny katalógust.

  (Esetleg egyéb sportági versenyekkel kiegészítve.)

  Az informatikához nem értek, ezért egyedül ezt nem tudom megoldani.

  Eddig legfeljebb csak táblázatokat használtam, és egy-két dolgot beszkenneltem, illetve a pince, padlás a tájfutó emlékek tárolási helye.

  Nem tudom, használ-e valaki közületek olyan, - esetleg saját fejlesztésű-  programot, ami alkalmas erre a célra.

  A következőkre gondoltam:

  Olyan egyszerű kezelésű programra lenne szükség, melybe különleges informatikai tudás nélkül bárki által feltölthetők egy-egy  verseny adatai, térképei, egyéb információk, arra a versenyre vonatkozóan amin résztvettünk.

  Pl.:

  -          verseny időpontja

  -          sorszáma, pl.:  27/1983;  esetleg göngyölítve az összes rajthoz állás ugyanezzel a versennyel kapcsolatban: pl.: 617.

  -          verseny neve

  -          verseny helyszíne, település, ország

  -          térkép neve:  rákattintva behozhatná a beszkennelt térkép képét

  -          kategória, pálya adatok

  -          eredmények (időeredmény, helyezés, esetleg összetett, vagy csapat, váltó helyezés, minősítés, csapat, váltó társak nevei, stb.)

  -          verseny és pályaelemzés lehetőségének a megteremtése, rögzítése (skennelve, vagy beírva)

  -          sajtó megjelenések

  -          fényképek

  -          egyéb információk, megjegyzések

  -          versenyrendezések :  helyszín, térkép helyszíne, neve, időpont,  .

  -          térkép helyesbítések:  térkép neve, megjelenítése,  időpont, milyen versenyre készült, .

  Felsoroltakat nyilván lehet még bővíteni.  (Pl. edzésnapló funkcióval)

  Úgy gondolom, hogy egy ilyen program sok tájfutót érdekelne, és örömmel használná.

  Tudom, hogy a program idő és tudás kérdése, az idő pedig pénz.

  Szerintem egy ilyen fejlesztésre többen is áldoznánk anyagiakat, esetleg  a program elérhető árú megvásárlásával.

  Persze lehet, hogy már létezik ilyen, csak én vagyok megint lemaradva.

  Ha nyitott kapukat döngetek, akkor bocs.

  Van valakinek valamilyen ötlete, javaslata ?

  Mindenkinek Boldog Karácsonyt  kívánok.

  Tóth Karesz