[Tajfutas] off - segítségkérés

Cserpak, Zsolt (GE Capital) zsolt.cserpak at ge.com
2013. Dec. 19., Cs, 14:26:04 CET

Sziasztok!

Tegnap este sajnos ellopták az autómat. Bár nagy eséllyel darabraira szedték már, előfordulhat, hogy mégis egyben "pihentetik" valahol az utcán, vagy egy bevásárló központ parkolójában pár napig.
Az autót Budapest XI-kerből, Gazdagrétről, a Torbágy utcából vitték el. Egy kombi Toyota Avensis, szürke színű (olyan, mint a csatolt képeken lévő autó, más különös külső egyedi ismertető jele nincs, gondolom a bóját már letépték a visszapillantóról). Rendszáma LRN-357.

Bár tudom, hogy rendkívül kicsi az esély rá, de ha valaki mégis megpillantaná valahol, akkor kérem értesítse a rendőrséget (már természetesen körözött autó), illetve engem (20/4676581).

Köszönöm szépen!
Üdv.
Cserpák Zsolt