[Tajfutas] Vissza a természetjárókhoz?

Julianna Grant jzgrant at yahoo.co.uk
2013. Dec. 5., Cs, 09:07:22 CET

Kedves mindenki!

Remelem megbocsajtjatok a cinizmusomat, de 6 honappal valasztasok elott ajanlom, hogy senki ne higyjen el semmit.  Plane egy egyebkent a termeszetjarashoz teljesen kozombos kormanytol.

Hogy illusztraljam a jelenlegi helyzetet, az en kis falumtol 2 kilometerre levo vilaghiru (a Ber terkepen rajta levo) unikumnak szamito andezit omlestol par szaz meterre vasbetonbol epit az Ipolyerdo szornyu epuleteket es egy kilatot. Mar tonkretettek az erdei utakat a tobb tonnas kamionok amivel az epitesi anyagokat vittek es hogy mi lesz kesobb, amikor a kilatot fogjak epiteni senki nem tudja.  Mikor tiltakoztam, kozoltek, hogy nem vedett, tehat azt csinalnak amit akarnak.  Mivel az egesz vilagon csak ket ilyen andezit omles van, kivancsi vagyok, hogy miert nem vedett?

Julia

Sziasztok !