[Tajfutas] ötlet: szimbóltartó (ROB-ra, vagy örökre)

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2013. Aug. 28., Sze, 13:58:28 CEST

Sziasztok!

A mellékelt képen családom szimbóltartói láthatóak, évek óta használjuk
őket, mellrészen a bozótruhára tűzve, és szerintem sokan mások is
hasonlóval futnak.

Egy nagyobb biztostű, és egy kis téglalap alakú nejlonzacskó.
A ragtapaszerősítés a tetején a biztostű kiszakadását akadályozza meg.

Ezek itt igazából extraszuper kivitelűek, mert a tetejükön
tépőzáras/bepattintható, így elvileg nem folyik be a víz. (valaminek a
csomagolóanyaga volt, tehát tulajdonképpen szemét újrahasznosítása.
Persze kb. ugyanez barkácsolható fóliahegesztővel egy vastagabb használt
térképfóliából.
Szerintem gyorsabban végzek egy szimbólberakással, mint celluxozó társaim.

Előnyök:
-szinte ingyen van
-szinte elpusztíthatatlan

Hátránya:
-Nem szabad megfeledkezni róla (akárcsak a tájolóról, dugókáról), emiatt én
"holtidőben" a három eszközt összekapcsolva tárolom.

Nem saját találmány, réges-régen valamelyik norvég válogatotton láttam egy
világkupán, amikor még csak az elit kategóriában adtak pótszimbólt.

Senkit nem akarok meggyőzni, ez csak egy ötlet.
kovacsp