[Tajfutas] ROB versenyértesítő kapcsán

Szieberth Péter szieberth at gmail.hu
2013. Aug. 28., Sze, 23:05:25 CEST

Sziasztok!

Megnéztem, hogy kik vannak a Környezetvédelmi B.-ban,
számomra az az elképesztő, hogy az urak többségéről fel sem tételeztem
ekkora ökörséget, hogy ilyent ajánljanak. Én összebeszélés nélkül
Mozsival értek 1-et, és a pótszimból megjelenése óta úgy is hordom
(ahogy Mozsi) a szimbolt. Erről bizottság tagjai akarnak leszoktatni???,
mindenki úgy viszi ahogy akarja. Én a versenyeken ragasztani fogom ez
után is, és igérem nem teszem szóvá, hogy a megrongálódott karcos
tokokkal mit kezdenek a sporik (!), és miből állították elő! Üljünk
vissza a lóra. A biztosítótűt nem mindenki veszi ki a bozótból, én úgy
gyuvásan mosom ki, szárítom meg.... és a rozsdás b.tűt kidobom. Viszont
ezek mellett az erdőből a favágók, medvehagyma gyűjtögetők göngyölegét
kiviszem.....

Szieberth P.