[Tajfutas] ROB versenyértesítő

amolnar at btfsz.hu amolnar at btfsz.hu
2013. Aug. 28., Sze, 13:34:13 CEST

+1x:
- jelenleg van pénzem szimból tartóra!
- nem, nem kívánok vásárolni, mivel nem bírom elviselni a karomon!
- igen, szeretném ragasztó szalaggal rögzíteni a szimbólom a
rajtszámra, utóbbi hiányában egy z.tűvel a felsőmre!
- nem, nem viszek z.tűt a rajtszám rögzítéshez (ha Miksitől kapok,
akkor fel fogom rakni - különben a zsebembe rakom). Sőt, minden
verseny után kidobom a kukába!
- nem, nem kívánom alkalmazni minden hülye 5letét ennek a bizottságnak
(rendezéskor sajnos nem csak rajtam múlik!)

Mozsár

Idézet (Kerényi Dénes <dkerenyi at qualiplan.t-online.hu>):