[Tajfutas] ROB versenyértesítő

compass-sport c-sport at medex.hu
2013. Aug. 28., Sze, 13:41:51 CEST

Ugyanez a helyzet Szlovák versenyeken is. A célterületen a pályaadatok alatt
ott vannak a szimbolok, és mindenki úgy használj ahogy jólesik.  ( én pl.
más pálya szimbolját viszem magammal hogy nehezítsek a pályámon)

Nem kötelező szimbolokat a rajtban átadni. Semmi előnye nem lesz annak aki
már öltözés után magához veszi a szimbolt.

Aztán mindenki úgy rögzíti magénak ahogy jólesik.

Üdv zoli

Guttmann Zoltán

multiNavigator.hu portál és webáruház

 <http://www.multiNavigator.hu> www.multiNavigator.hu - egy webáruház ahol
ajándék a vásárlás

Figyelje az arany óra <http://www.multinavigator.hu/cikk.php?id=764>
akciónkat nap, mint nap!

PartnerProgram 2013 - kedvezményes
<http://www.multinavigator.hu/cikk.php?id=1806>  vásárlás webáruházunkban
egész éven át

Egyedi <http://www.multinavigator.hu/termek_list.php?id_menu=652>  ajánlatok
regisztrált felhasználóinknak.

GPS Trade Kft

outdoor és futó szaküzlet kis és nagykereskedelem

1134 Budapest, Dózsa György út 63.

                                                      ( bejárat az
Angyalföldi utca felöl)

tel: 061/ 239-6013; 061/7 888 888; fax: 061/237-0563

  _____