[Tajfutas] ROB versenyértesítő

Julianna Grant jzgrant at yahoo.co.uk
2013. Aug. 28., Sze, 10:30:27 CEST

Kedves Mozsar!

Nalam meg az veri ki a biztositekot majdnem mindig ahogy egyesek teljesen keptelenek es/vagy nem hajlandok elfogadni es/vagy maganban megoldani azokat a bagatelle kenyelmetlensegeket amiket az egyebkent nagyon ertelmes, hasznos es a mai vilag normaihoz alkalmazkodo ujabb rendelkezesek nekik okoznak.  Orommel latom, hogy vannak akiknek mar vannak megoldasaik es kozze is tettek. Remenykedjunk abban, hogy a hallgato tobbseg az egyetert vagy legalabb is morgas es nyafogas nelkul elfogadja es megoldja!

Julia

>________________________________

5leteivel!
>Magam részéről nem kívánok beállni ebbe a
sorba.
>Nem ez az első 5letük amivel kiverik nálam is a
biztosítékot!

>Ezért felajánlok 10 tekercs r.szalagot, amit
megpróbálok időben eljuttatni a rajtba a jövő hétvégén!

>Mozsár

    rajtlistára még egy napot várni kell.

    Pista