[Tajfutas] ROB versenyértesítő

Kali Csongor kcsongor at takarnet.hu
2013. Aug. 28., Sze, 08:32:54 CEST

KB-káim, azért a ló másik oldalára sem kellene átesni!!!!

Én nem használok szimbóltartót, mert zavar és megszoktam, hogy az ujjaim
közé fűzőm a pótszimbólt. Ez a "rossz" szokásom még a szúróbélyegzős
kartonos időből maradt meg, és nagyon jól bevált, nem akarok róla lemondani.

Namostmár, ha én körberagasztás nélkül viszem ki magammal a pótszimbólt, az
a második pontig szétázik. Nyílván meg lehet ezt is oldani, mondjuk 2
pontonként kivinni 1 pótszimbólt, 18 pont esetén mondjuk 9 db-ot?!
Természetesen megpróbálom őket pont közelben elhanyítani, hogy a bontók
tudják összeszedni azokat is:) A bontók figyelmét erre is föl kell hívni,
(Mozsár egy új feladat a bontóknak) sőt a pótszimbólból is annyival többet
kellene csinálni! Vagy lehetne memorizálni az egészet és akkor nem kellene
ezzel foglalkozni.

A viccet félretéve, ez a ló másik oldala, üljetek vissza a ló hátára, és
próbáljatok meg nem lecsúszni egyik oldalra sem, és akkor minden rendben
lesz!

Csongor

U.i.: Az is igaz, hogy Én nem vagyok mérvadó, mert olyan kevés versenyen
indulok, hogy a "lábnyomom" alig alig kivehető a nagy tömegben.