[Tajfutas] közeli pontok új dimenzióban (Privát)

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2013. Ápr. 29., H, 21:38:36 CEST

Már 30 évvel ezelőtt is némelyekben felháborodást okozott , hogy Eötvös
váltón /nagyon nagy verseny volt/ és tán még egyenes váltó, az első pontok
környéke meg volt szórva 3-4 csaliponttal, akkor még a bója oldalán lévő
kód helyett [?]ez volt, csak fekete fehérben és nem gyerekeknek, gondolom, a
pontos tájékozódásra ösztönzés volt a hivatalos indok.
MM