[Tajfutas] Tájfutó verseny Békésben?

fehérfecó (ztc) zala.ztc at zalaszam.hu
2013. Ápr. 26., P, 00:52:52 CEST

Az előző leveleidben nem az volt a téma, hogy ki-mikor rendezi a versenyeket. Azt kritizáltad, hogy ki-hol rendez/nem rendez versenyt, mert hogy arrafelé nem jártál ...
Én arra reagáltam, amit írtál, nem arra amit gondoltál ...

Azt meg hogy mi van messze, meg mi van korán azt hiszem mi zalaiak és vasiak jobban tudjuk!!

fehérferenc

ui.: más megyékből is jönnek szép számmal versenyzők hozzánk!