[Tajfutas] Tájfutó verseny Békésben?

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2013. Ápr. 25., Cs, 20:23:14 CEST

Szia Péter,

Igen én tudok és szerintem még sokan mások is.
Fehérlófia SE (Egy mesealakról vették fel a nevüket: http://hu.wikipedia.org/wiki/Feh%C3%A9rl%C3%B3fia)
Hat éve csatlakoztak be és nagyon aktív szereplői, vállalói lettek a Diáktájfutás programnak (Szekszárd, Bonyhád stb.) http://www.tajfutas.hu/index.php?option=com_content&view=category&id=9&Itemid=32 Saját SI rendszerrel rendelkeznek.
Rendszeres résztvevői a pécsi versenyeknek.
Zömében parktérképekkel, iskolai térképekkel rendelkeznek.
Szívesen készítenének erdei térképeket is, de nincs kapacitásuk rá.
Tehát nem fehér folt, hanem Fehérlófia.
Csendesen, de jól összehangoltan dolgoznak a sportágért.

Ui: az általad említett terepen együtt voltam veled csapattag F21B kategóriában, mint F17-s a Kaposvári Rákóczis. Az jó kis Skodáddal vittél versenyről, versenyre. Pl. kocsinál magasabb kukoricatáblában is, ahol Édesanyám ült a hátsó ülésen.