[Tajfutas] Csongrád m-i diákolimpia és Mentor Kupa

Ádám Petrócki adam.futas at gmail.com
2013. Ápr. 25., Cs, 10:31:20 CEST

Sziasztok!
Az MTFSZ honlapra felkerült a Csongrád megyei Diákolimpia és Mentor Kupa
versenyértesítője és rajtlistája:
http://www.mtfsz.hu/megjelenites/versenynaptar/showevent.php?event=245

Aki még nem döntött a hétvégi programjáról, látogasson el hozzánk,
Ásotthalomra! Tegnap voltam a terepen, az erdő gyönyörű (rövidnadrágban,
pólóban ellenőriztem a stekkeket), és úgy néz ki szép időnk lesz szombaton.

A helyszíni nevezéseket felár nélkül fogadjuk az üres helyek erejéig!

Üdvözlettel:
Petrócki Ádám
Hód-mentor SE