[Tajfutas] kérdezősködők a versenyeken

Honfi Gábor honfig at szuperinfo.hu
2013. Ápr. 22., H, 22:50:24 CEST

Kedves Gerzson,

még nem kaptam választ Tőled az immár 24 órája feltett kérdésemre, pedig
könnyen lehet, hogy ha megválaszoltad volna Magadnak, akkor nem maradtál
volna ily módon Magadra a kérdés megítélésében.

Segítek, ha megengeded.

Ha végig gondolod, akkor be kell látnod, hogy számos más sportágban. is
kérhetnek, és kaphatnak VERBÁLIS úton instrukciókat a versenyzők, illetve
játékosok, de, hogy ezek megvalósítása által jobb vagy rosszabb eredményt ér
el az már attól a kivitelezéstől függ, ahogyan végre hajtja a sportoló a
tanácsot.

Az, hogy ki, milyen kockázatot vállal azzal, hogy bizonytalan értékű
válaszokért meg-meg áll futás közben, az nem igényel szabályozást, mert
jellemzően nem a jól felkészült sportolók szokása szokták tesztelni
kérdéseikkel az útjukba kerülőket.

Változatlan barátsággal és  tisztelettel,

Fifi