[Tajfutas] kérdezősködők a versenyeken

Péter Marton pmarton3x at gmail.com
2013. Ápr. 22., H, 19:54:11 CEST

Kedves Gerzson!
Nekem éppen az tetszik a tájfutásban,hogy önzetlenül segítünk
egymásnak.Most,
hogy vénségemre már megtanultam tájékozódni,örülök,ha megmutathatom
valakinek
hol van.Egyébként sem tulajdonítanék nagy fontosságot ennek. Az eredményt
(aminek
jelentőségét úgyszintén másodlagosnak tartom,szenior eredményeim ellenére)
más
tényezők sokkal inkább befolyásolják,mint például a tapadás,a térképhibás
helyre
tett pont vagy éppen a pálya titkos adatainak elárulása.