[Tajfutas] (nincs tárgy)

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2013. Ápr. 22., H, 12:46:12 CEST

Sziasztok!

Nemcsak kezdőknek, de főleg nekik ajánlom a nyílt edzéseket, amilyen e
hónap 17-én a KFKI-nál rendezett 3SZ edzőverseny volt, valamint a nem
minősítő tájfutó versenyeket, amilyen 28-án szintén a KFKI-nál lesz nem
egészen egy hét múlva. Ilyen versenyeken azt hiszem, megengedett, ha a
kezdők vagy más zavarba kerülő versenyzők útbaigazítást kérnek a
nagyobbaktól. Ha engem kérdeznek, én is szívesen megállok és magyarázok a
gyerekeknek a kis (azaz nem minősítő) versenyeken.

Üdv:
KGF