[Tajfutas] Politika a HOB margójára???

Hegedüs Ábel abel.terkep at chello.hu
2013. Ápr. 10., Sze, 06:28:22 CEST

Sziasztok

Miért pont Amszterdamban jelent volna meg?
mellékelem a címlap részét magyarul, a latinból csak a lényeget hagytam meg, hogy ne legyen túl nagy.
Büsching könyve valóban nagy hatással volt az ügyre, de személyes találkozóról nem tudok.
Ebben az időben (és még sokáig) szinte minden könyv így kezdődik, a támogató magasztalásával.
Az oroszokat én nem keverném bele.

Ábel