[Tajfutas] CESOM 2013

Jenővári Gabriella jenovarig at gmail.com
2013. Ápr. 9., K, 17:11:18 CEST

"Lehet, hogy egy kicsivel tobb marketing nem artott volna. zka"

A Tájoló 12/8 számában cikk jelent meg a CESOM-ról.

Az MTFSZ versenynaptárában szerepel, mivel magyar rangsoroló verseny,
magyar nyelvű versenykiírással.

Serdülő írt a levlistára március 7-én, amiben részletesen ír a versenyről.

Én a nevezési határidő előtt március 31-én írtam a listára és az
egyesületi listára, számokkal alátámasztva, hogy elég kevés a magyar
versenyző, különösen a fiatalok, akiknek nincs nevezési díj.

Hát nem tudom, a túl erős marketing, a nyomulás egyes versenyrendezők
részéről személy szerint engem inkább visszariaszt. Itt nem az a
kérdés, hogy Mozsár miért nem jön (már biztosan utája a sört), hanem
hogy az utánpótlást nevelő klubok közül miért csak ilyen kevés, vagy
az ifi válogatott miért nem vette a programjába. Budapest Team néven
pl. vannak versenyzők.

Persze nem állítanám úgy be, hogy ingyen van, mert hiába nincs
nevezési díj a 14 és 16-os kategóriákban, azért oda kell utazni,
aludni kell egyet, tehát vannak költségei.

Sárika