[Tajfutas] CESOM 2013 - Rajtlisták

Erdélyi Tibor etibor1 at gmail.com
2013. Ápr. 9., K, 10:40:16 CEST

És a 14 és 16-os kategóriák ingyen indulhatnak!
Én személyesen megkerestem még tavaly a nagy nevelő klubokat, felhívva a
figyelmet erre. Kérdéseidre a válasz engem is érdekelne, biztos megkapjuk
-:).

A verseny magyar rangsoroló, tehát ugyanolyan minősítést lehet rajta futni
mint bármelyik versenyen. A mezőny viszont sokkal erősebb, a több mint 1200
indulónak<http://www.orienteeringonline.net/ListOfStartTimes.aspx?ListType=3&CompetitionID=783>köszönhetően.
Pozsony <http://hu.wikipedia.org/wiki/Pozsony_t%C3%B6rt%C3%A9nelme> a
magyar történelem része, 1526 <http://hu.wikipedia.org/wiki/1526> után az
ország <http://hu.wikipedia.org/wiki/Kir%C3%A1lyi_Magyarorsz%C3%A1g> fővárosa
lett, itt őrizték a Szent Koronát<http://hu.wikipedia.org/wiki/Szent_Korona>,
itt koronázták a királyokat, többször volt országgyűlés színhelye.

ET