[Tajfutas] OpenOrienteering Mapper

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2013. Ápr. 7., V, 19:48:49 CEST

Sziasztok,
Az OpenOrienteering Mapper egy nyílt forráskódú rajzoló program, amelynek kifejezetten az célja, hogy ingyenes lehetőséget biztosítson térképrajzolóknak a jelenlegi OCAD program alternatívájaként.
Letöltöttem a jelenlegi aktuális verzióját. Picit próbálgattam.
Meglévő OCAD állományokat is fogad.
Még szokatlan a kezelése, de a felépítése nagyon hasonló a svájci programhoz.
Itt érhető el a fejlesztő oldala: http://oorienteering.sourceforge.net/
Bizonyára még sokat fog változni a program és egyre felhasználó barátabb lesz.
Üdv,
HN
Ui: az oldalon megtekinthető egy lézerszkennelt domborzati alaptérkép is. (Nagyon részletes. Használatánál már az lehet a gond, hogy mit hagyjanak le róla, mit "vasaljanak" ki belőle.)
MTBO jelkulcsa talán még nincsen :((