[Tajfutas] Tavaszi Spari az Entryben

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2013. Ápr. 3., Sze, 23:16:56 CEST

Sziasztok!

Tudjátok ugye, hogy a megváltozott időpontú Tavaszi Spari Kupára újra be
kell nevezni azoknak is, akik eredetileg neveztek. Persze szerencsésebb
lett volna, ha ennek közlésével vártak volna addig a rendezők, amíg a
verseny annak új új időpontjával bekerül az Entrybe. Most vettem észre,
hogy ez időközben megtörtént, és neveztem. Eddig én vagyok az egyetlen
nevező.

Külön köszönet a rendezőknek a kategóriámra vonatkozóan már a kiírásban is
deklarált kedvezményes nevezési díjért.

Üdv:
Kéri Gerzson Ferenc