[Tajfutas] Rövidtávú és/vagy sprintbajnokság 2014-től?

Péter Marton pmarton3x at gmail.com
2013. Ápr. 3., Sze, 20:11:16 CEST

Kedves Juli!
Leveled azt bizonyítja,mennyire nem figyelünk oda egymásra.Írod,hogy már
"régen
nem vagyok aktív tájfutó" ezzel szemben F 70-ben az OHB-t én nyertem tavaly
és éppen a Te terepeden:
Bér környékén. Az  is nagyon tetszett,persze ha valaki győz valahol,azt a
terepet nehéz nem szeretni.
Egyébként teljesen egyetértek azzal,amit a változatosságról írtál. A
Mecseket nem
azért említettem,mert ott nincs bozót,csak utaltam arra,hogy jó pályákat
szoktak
arrafelé kitűzni,persze lehet,hogy csak nekem.Levelem lényege a betonon
való futás
veszélyeire szerette volna felhívni a figyelmet. Csodálatos lenne a kis
olasz város,
Matera kőrengetegében futni,de számunkra nem éppen "izületbarát".
Mindent egybevetve, varietas delectat,de ha idős korban is szeretnénk
kedvenc
sportunknak hódolni,lehetőleg puha erdei talajon tegyük.
1420619MP