[Tajfutas] Fw: Homokháti Maccabi Kupa info: 2. napi és összetett eredmények

Julianna Grant jzgrant at yahoo.co.uk
2013. Ápr. 3., Sze, 16:55:46 CEST

Kedves Fifi,

Eloszor is, a Te tonusod mindig az udvariassag es mersekletesseg hatarain belul van.  Legalabb is en nem emlekszem semmi olyasmira, hogy Te valaha goromba vagy tul elesen, negativan kritizalo lettel volna.

Ami a HOB-ot illeti, en is ott voltam es lett volna sok-sok velemenyem sokmindenrol, de eddig uralkodtam magamon tobb okbol.  A legfobb az, hogy alapvetoen nem lett volna szabad kimennem a serult labammal es annyira azzal voltam elfoglalva (nagyon fajt!!) hogy emiatt ugy iteltem meg, nem lenne fair ha kritizalnek.  A masik ok meg az volt, hogy nem akartam kedvet szegni a rendezoknek, akik szivvel lelekkel, csak nem eleg jol csinaltak amit csinaltak.

Es utolso oknak viszont azt is hozza rakhatnam, hogy nekem nagyon sok vonatkozasban annyira lesujto velemenyem van a magyar tafutas legfelsobb echelonjairol, hogy ha elengednem magam, akkor holnaptol sokan ivben kikerulnenek es tobbe meg vissza se koszonnenek nekem. Egy par jo baratom tudja, hogy ez mit jelent, masnak meg meg soha nem mondtam.  Emiatt nem volt szivem szapulni a Janosekat, amikor alapvetoen a Szovetseg hibajanak tartom, hogy egyaltalan megengedtek a Nyirsegben egy ilyen terepen a HOB-ot, hogy az ellenorzo biro nem szolt bele abba a sok problemas dontesbe (hadd ne soroljam) amit a szervezoseg megtett es amibol elore tudni lehetett (volna), hogy baj lesz belole. stb., stb., stb.

OK Fifi? Teljesen igazad van, hogy kritizaltal, mert a Te celod az volt, hogy tanuljunk belole. Hogy legkozelebb jobb legyen a HOB.  Hogy az altalanos nivo es megbizhatosag az emelkedjen.  Bocsass meg, de egy kicsit mosolyogtam is ezen, mert en mar regen feladtam a harcot, hogy azt higyjem, hogy a Levlistan megirt kritika barmilyen hatassal legyen barmire. Nem azt mondom, hogy lehetetlen, de nagyon ritka.  A rossz versenyek rendszerint rosszak, csak hogy mennyire az szokott fluktualni.  A jo versenyek meg nem a kritika miatt jok. Minden tisztelet azoknak a vezetosegi tagoknak akik jo munkat vegeznek.  Minden tisztelet azoknak a kluboknak, szervezoknek, terkepkeszitoknek, palyakituzoknek akiknek a prioritasai jo helyen vannak. Magyarul: jo terkep, jo palyak, minden boja a helyen, mukodo SI rendszer. Ha mar ezt megkapnank mindig, akkor elkezdhetnenk orulni.

Udv:   Juli

UI:  Tudjatok, hogy mi a rovid definicioja az angol ellenorzo biro feladatainak?  Megirom:  "Hogy a versenyzot, az o erdekeit es biztonsagat kepviselje a verseny elott, alatt es utan!"  Gondolkozzatok el ezen!  Igy van ez Magyarorszagon? Ha nincs, akkor ki a felelos?