[Tajfutas] térkép anyaga

Attila Turschl turschlattila at gmail.com
2013. Ápr. 3., Sze, 06:18:25 CEST

Sziasztok

Mivel már vagy 15 éve dolgozom a digitális nyomdák környékén szerviz
mérnökként gondoltam próbálok tanácsot adni térkép ügyben.

2 db elterjedt technika van a tintasugaras és a lézer. (szerintem mindenki
ismeri ezek hátrányát előnyét)

Viszont van egy úgy nevezett CPS technológia.

Lényege hogy alacsony hőmérsékleten és nagyon nagy nyomáson szinte
belevasalják a papír felületébe (rostjai közé) a festéket. Így nem törik el
ha meghajtják és szinte bármilyen felületre képesek nyomatot készíteni.
Valószínű a németországi gép is ilyen lehet.

Ilyen gép 3 db van az országban (kb 30 millió a gép ára) ebből kettő
elérhető számunkra is.

Egyik Bp a másik Szolnokon

Amennyiben valaki szeretné kipróbálni, vagy, szeretnétek egy központi
helyet ahol elkészülnek a térképek és postafordultával vissza küldik a kész
térképet őket javaslom

Mivel mindkét helyen jól ismerem a tulajdonost (sportszeretők). Biztos
fognak tudni mondani egy kedvező, árat ha ez rendszeres lesz.

Az igaz, hogy kell némi türelem mivel nem ismerik a spotágunkat és az első
pár darabnál meg kell őket tanítani, hogy mi mit is szeretnénk tőlük kérni.