[Tajfutas] Homokháti Maccabi Kupa info: 2. napi és összetett eredmények

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2013. Ápr. 2., K, 15:20:07 CEST

Sziasztok!

Szerintem is szokatlanul jó volt a térkép. Két helyen azonban nem értettem,
ami 1-1 perc keverést is eredményezett. (Rossz térkép esetén sokkal többet
szoktam hibázni.) Valószínűleg bennem volt a hiba, ezért csak kérdésként
fogalmazom meg, más hogy látta, aki járt arra. Távol áll tőlem, hogy
kritizáljam ezt a minden szempontból profi módon megrendezett versenyt. (Az
én rövidebb pályáimhoz megfelelő volt a papírminőség is.)

Első kérdés: Az F65 kategória 6 (91 kód) - 7 (81-es kód) átmenetén kevéssel
a pont előtt egy utat kereszteztünk. Az út előtti sárga színű téglalap
széleit nem sikerült észlelnem, Teljesen nyílt területet nem is láttam a
közelben, hanem inkább ligetes volt diffúz határral a keresztezett út
előtti rész, nekem legalább is annak tűnt. Mivel így nem tudtam pontosan
azonosítani, melyik pontban kereszteztem az utat, ezért sikerült a saját
pontom helyett a 92-es kódú pontra futnom. Ahogy szokott lenni, innen
először téves irányban, a rossz ponttól K-re kerestem a jó pontot, ezért
jött össze itt kb. 1 perc keverés.

Második kérdés: A 8 (61) - 9 (115) átmeneten az út keresztezése után nem
sokkal (kb. 110 m) be van rajzolva egy jellegfa, de körbenézve csak  nagyon
egyforma fákat láttam ezen a részen. Most nem foghatom rá erre a
keverésemet, mert újabb 100 m után a domb DNY oldalán futottam, majd
további nem egészen 100 m-re a mélyedés is megvolt. E mélyedéstől a pontig
elméletileg egy olyan rövid iránymenetet kellett végezni, amit nem lett
volna szabad elvéteni. Nekem mégis sikerült, ezért arra gyanakszom, talán
nem volt valami jó ezen a részen a tereptárgyak térképre helyezésével.

Elfogadom persze, ha mindkét kérdésemre az a válasz, hogy én tévedtem, és
minden jó volt ezeken az átmeneteken. Már csak ezért is, mivel a látásom
nem túlságosan jó.

Üdvözlettel:
Kéri Gerzson Ferenc