[Tajfutas] térkép anyaga

Julianna Grant jzgrant at yahoo.co.uk
2013. Ápr. 2., K, 12:13:24 CEST

Mozsár!

Nem értek egyet.  Persze lehet, hogy van olyan vékony laminálás, ami jó, de ilyennel még
nem találkoztam. Vagy vastag és akkor jó, de nem lehet hajtani a térképet, vagy
vékony és nagyon gyorsan beázik, leginkább a szélén meg a hajlatok mentén, mert
nem ragad igazán, pláne zuhogó esõben, amikor a leginkább kellene a védelem.  Szerintem, 100%-an biztos vízálló térkép csak
két módon állítható elõ: 1. Vízhatlan papírra kell nyomtatni, vagy 2. (és ezt a
módszert használták Angliában évtizedekig, [és talán itthon is valamikor, bár nem tudom, mert akkor még nem éltem itthon], amíg át nem
álltak a vízhatlan papírra) ami abból állt, hogy jó vastag, nívós zacsakbarakták és a szélét behegesztették. Én évtizedekig versenyeztem ilyen térképekkel
abban a nagy ködös és zuhogós Albionban minden beázás nélkül.

Tisztelettel és szeretetteljes jóindulattal

Grant Júlia

>________________________________

készűlt térképek vékony lamináltatását. Fontos, hogy ez két oldalas
legyen.
>Árban ez A4 -es méretenként (normális
helyen) +10 Ft + Áfát jelent, amit ki lehet és kell gazdálkodni.
Normál nyomda esetében pedigJanó, vagy
Marci tudna (szerintem) érdemben nyilatkozni - de az sem egy horror
összeg.
>Ezen felül ne fényes papírra nyomtassunk, ha nem a
mattot részesítsük előnyben (bár ez egy kicsit ízlés dolga is).

>Mozsár
>
>ui.: aki nem tud "normális" helyet, az keressen
magánban és elárulom ...