[Tajfutas] MOM kupa eredmények

István Zsebeházy zsebeisti at gmail.com
2012. Sze. 29., Szo, 22:05:42 CEST

Oszi, én elhiszem, jómagam pedig a Krisztina téri templomban próbáltam ki
az akkusztikát igazgatói dicséretek fejében. Szerintem az énekesi karriered
derékbatörésének két oka: 1. a hajad, 2. akkor még nem hittél benne,
hogy Nagy Feró lehet a mentorod.
Nyertem? Az ingyen 3sz-edet elcserélhetem egy hóember jelmez mentes BUÉK
kupára?

i.