[Tajfutas] Súlyos kérdés: frissítőpontok

Vida Istvan vipisti at vipmail.hu
2012. Sze. 18., K, 15:54:25 CEST

Hát igen! (mostmár !) Inkább a vérünk folyjon, mint a sörünk kilöttyenjen!!! Valamikor , kb.15 éve én nagyon csodálkoztam és megvallom azt sem tudtam, hogy a Mészáros Karcsi háta közepét mi nyomja! , és egy cső ment a szájához!! Megtudtam, hogy vizet visz, ami semmiben nem hátráltatja és a verseny végéig elég neki.
De ha előbb olvasom, hétvégén a NORMAFA környéki "vízcsapokat" a Szabinak (a vörös vödröt) felrajzoltam volna! :-)
Te még az 1966 -os tázlári Honvéd kupán -nyílt terep-50 fok!! nem indultál. Ott ki lehetett tikkadni és szó sem volt még itatópontokról! /ÉN EGY POCSOLYÁBÓL ITTAM!-rég volt/ Azóta , már nekem is jól esik a folyadékpótlás!! Azért sietek, hogy célba érve mielőbb megjutalmazzam magam! SÖRREL! Jöhettél volna te is vasárnap!
Üdv. Pisti