[Tajfutas] Térképi ábrázolás - kérdés

Vida Istvan vipisti at vipmail.hu
2012. Sze. 17., H, 13:10:01 CEST

Sziasztok !
A tegnapi NORMAFA"- edzőVersenyen  néhányan fölöslegesnek találták a térképrajtot.
 Janó levelében is olvashatják az indokokat :-)

 Köszönjük a részvevő tömegnek a részvételt!
/sajnos a levlistára csak péntek reggel került a felhívás! /
Az eredményes teljesítők között 1-1 db. Ortofotós nagyalakú könyvet nyertek , a még tegnap megtartott sorsoláson:  Zempléni Lilla (KOS), Sipos Judit(HSE) és Szúnyog József (KST) versenyzők.
Nyereményüket a következő KST versenyen vehetik át! (de ha szerdán jönnek felcipelem a Virágvölgy -be, de jelezze, hogy ott lesz!)

ViPi